Шановні партнери. Щоб оформити повернення товарів, Вам
необхідно ознайомитися з нашими правилами повернення для оптових клієнтів.
Переконливе прохання уважно ознайомтеся з нашими правилами, щоб у нас з Вами не
виникали непорозуміння у процесі роботи. Якщо Вам не підходить, то або інше
правило, будь ласка наберіть наших менеджерів для отримання більш детального
роз'яснення. Ми хочемо, щоб наш сервіс був найкращим, чи готові вислухати Ваші
зауваження.
Правила Повернення
1. У нашому магазині є товари, які не підлягають поверненню.
Список товарів дивіться нижче:
• Душові
кабіни
• Душові Стінки
• Душові Двері
• Умивальники, що окремо стоять
• Інсталяція
• Унітази
• Всі товари не стандартних кольорів, такі, як Золото, Рожеве Золото
або Візерунки
Відмовитись від Замовлення, ви можете у випадку, якщо ми вам не доставимо його протягом 28 робочих днів
Повернення цих товарів можливе лише за домовленістю з нашим
оптовим менеджером
2. Повернення товарів оформляється на сторінці «Оформити Повернення Товару»
• Повернення не приймаються в телефонному режимі, за Viber
та будь-яким іншим месенджером
3. Повернення товару оплачує замовник
4. Товар має бути у тому вигляді, в якому ми його Вам
передавали. В іншому випадку товари не приймаємо!
5. Сума товару, який Ви повертаєте, залишається на Вашому балансі та буде списана у рахунок оплати наступного замовлення або товаром, котрий Ви повернули. Відстежити суму, яку на Вашому депозиті ви зможете в особистому кабінеті, вкладка «Депозит»
Правила повернення товарів і терміни доставки, придбаних у ТОВ, відрізняються. Для отримання детальної інформації звертайтеся до свого менеджера.
Шановні клієнти у випадку, якщо Ви не перевірили товар у відділенні Нова Пошта або при кур'єрі, і він був пошкоджений, товар не підлягає поверненню! Переконливе прохання слідуйте нашим інструкціям щодо прийому товарів. Докладніше тут